Pont, pont, vesszőcske

Pont, pont, vesszőcske

Komolyodjunk, kérem!

2018. december 12. - Lauriston

Kicsit komolyabbra fordítva a szót, arra gondoltam, segíteni fog majd a befektetéseimben, ha leírom, mit, miért csinálok. Hibákat ugyanis folyamatosan követ el az ember, amit viszont el tud kerülni, hogy ugyanabba a csapdába kétszer is belelépjen. Ehhez viszont az kell, hogy megfigyelje/önelemezze a lépéseit, és feltegye magának a kérdéseket, hogy mit, mikor, miért csinál. Vagy legalábbis ezt hiszem.

Kíváncsi vagyok, hogy tudok-e jobb lenni, mint egy átlagos hazai abszolút hozamú alap, mondjuk nem az RMAX-ot szeretném lebenchmarkolni... Annyi előnyöm lesz hozzájuk képest, hogy a parlagon heverő pénz egy részét én 1MÁP-ba rakom majd, ami igen jó kamatot fizet, ellenben én magasabb, 0,3%-os jutalékkulccsal számolom majd a tranzakciós költségeimet.

A célom nem az, hogy tippeket adjak. Sőt, különösen veszélyes is lehet követni az ötleteléseimet, hiszen ahogy mondtam, nem egy kiforrott stratégiát szeretnék bemutatni, hanem a kiforrasztását akarom megvalósítani. Aminek lehet, hogy hard landing lesz a vége. A gondolkodásom inkább felülről lefele haladó lesz, vagyis makrofolyamatok alapján próbálok majd meg kereskedni mindenféle terméket. Lehet persze, hogy lesznek egyedi vállalatokra vonatkozó agymenéseim is.

Szóval egy lightosabb kereskedési naplószerűséget tervezek, remélem kitart majd sokáig a lendületem.

A bejegyzés trackback címe:

https://pontpontvesszocske.blog.hu/api/trackback/id/tr7214474192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása